en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Zwiększ sprzedaż w oparciu o SEO – eCommerce Standard 2012

Podczas konferencji eCommerce Standard 2012 Rafał Wosztyl (DOZ.pl) i Tomasz Sąsiadek (Bluerank) zaprezentowali temat „Budowanie wizerunku i wzrostu sprzedaży w oparciu o potencjał wyszukiwania na przykładzie kampanii SEO dla doz.pl„.

Pełną prezentację z tego wystąpienia możecie zobaczyć poniżej:

Wnioski: 

Działania SEO prowadzone są często dla ograniczonej liczby najbardziej popularnych i oczywistych fraz. Tymczasem wyjście poza utarty schemat i wykorzystanie całego potencjału wyszukiwania oparte o wnikliwą analizę danych, potrafi dać bardzo dobre wyniki. Świadczy o tym kampania zrealizowana przez Bluerank dla portalu Dbam o Zdrowie – DOZ.pl. Skuteczność przygotowanej strategii działań i osiągnięty efekt biznesowy zostały docenione nominacją do European Search Awards w kategorii “Best SEO campaign”.


Redakcja

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: