en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Google ponownie o SWL

SWL, czyli systemy wymiany linków, nie są dobrym rozwiązaniem, jeśli chodzi o budowanie pozycji i reputacji witryny – podkreśla Google na swoim oficjalnym polskim blogu.

Budowanie tzw. link popularity w sposób naturalny jest czasochłonne, ale efekty są trwałe. Pójście „na skróty” poprzez skorzystanie z systemów wymiany linków to tylko tymczasowe podwyższenie pozycji w wynikach wyszukiwania – przekonuje Google.

A co z reputacją? Przychodzące linki z SWL nie mogą zaszkodzić reputacji witryny, ale emitowanie linków z SWL na danej stronie może jej poważnie zaszkodzić i negatywnie wpłynąć na pozycję w rankingu Google.

Przypominamy zatem w tym miejscu powołując się na stanowisko Google – zamieszczanie w Sieci linków, których celem jest jedynie manipulacja PageRankiem pozostaje niezgodne z wytycznymi wyszukiwarki i może w efekcie końcowym obniżyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: