Wróć do bloga

IAB Update – nieFORMAlnie i nieOFICJALnie

Redakcja

Trzecie nieformalne spotkanie branży interaktywnej z marketerami dobiegło końca. Zgodnie z oczekiwaniami, zarówno podczas prezentacji, jak i w kuluarach, działo się bardzo wiele.

Start spotkania był dość mocny, gdyż rozpoczął się od… Jarka Sobolewskiego, a raczej jego koszuli. Dyrektor generalny IAB Polska stwierdził, że swój wizerunek zapragnął dostosować do poziomu kreatywności agencji interaktywnych, które miały się za chwilę zaprezentować. Na widzów spoglądał więc nie tylko on, ale również twarze: Che Guevary, Alberta Einsteina czy Boba Marleya. Oryginalnie 🙂

Pierwsza prezentacja miała na celu krótkie omówienie wyników badań przeprowadzonych wspólnie przez IAB, PBI i InteliWise. Analiza dotyczyła jakości obsługi klienta w Polsce. Prelegenci, czyli Andrzej Garapich z PBI oraz Marcin Strzałkowski z IntelWise, demonstrowali uzyskane wyniki rzetelnie, ale z humorem. Marcin Strzałkowski stwierdził na przykład, że „pracuje dla firmy pomagającej rozwijać się kryzysowi gospodarczemu, poprzez produkcję wirtualnych pracowników”. Same wnioski z badań były interesujące. Kto by pomyślał, że melodyjka wygrywana w infolinii podczas długiego procesu oczekiwania na rozmowę z konsultantem, to najbardziej irytujący petentów element… Tak czy inaczej, fanom programu „Szkło Kontaktowe” prezentacja na pewno się podobała. My zaś zapraszamy do dokładnego zapoznania się z raportem, bo warto.

Kolejnym prelegentem był Marek Piotrowski z FFCreation, który opowiadał o Marketingu 2.0. By zwiększyć zainteresowanie odbiorców, agencja postawiła na wiele modeli komunikacji. Prezentacja była połączeniem interaktywnych przekazów audiowizualnych oraz umiarkowanej charyzmy prowadzącego. Temat był ciekawy, ale wystąpienie znacznie się przedłużyło, co prezentacji nie wyszło ostatecznie na dobre. Publiczność zaskoczyła na pewno sztuczka z parasolką, choć Marek Piotrowski szybko odciął się od hitu lata 2007. Nie dało się też uniknąć przysłowiowej złośliwości rzeczy martwych, czyli drobnych problemów technicznych.

Swoją opinię na temat recesji w branży interaktywnej wygłosił „samozwańczy specjalista od podpasek”, czyli Dawid Szczepaniak z Grupy Opcom. Gdy zapytał publikę o zadanie w sprawie przedstawionego powyżej problemu, ta zripostowała rzecz pytaniem – czy jest na sali Hoopla? Kolejna część prezentacji dotyczyła nowej filozofii agencji interaktywnej – strategia pokochała emocje. Prelegent przedstawił też krótki case związany z prowadzoną przez Grupę Opcom kampanią wyborczą dla PO. Ogólnie, prezentacja była bardzo udana, Dawid Szczepaniak to urodzony konferansjer, który jeśli znudzi się kiedyś branżą interaktywną, to z powodzeniem może zastąpić w mediach Krzysztofa Ibisza. Ponadto, prowadzący stwierdził, że jeśli z wieczoru można wynieść coś ciekawego, to niech to będzie ten adres – http://interaktywnie.com/.

Na spotkaniu zaprezentowała się także łódzka agencja interaktywna, „działająca z głową i z jajami”, czyli MOSQI.TO. Prelegenci – Magdalena Szmidt (która na wstępie zdementowała rzekome posiadanie jaj 😉 i Maciek Wiśniewski, postanowili podzielić się swoją wiedzą oraz pokazać – jak TO się robi. Prezentacja był barwna, treściwa i dobitna, w 7 krokach przybliżyła słuchaczom metody pracy agencji. Zaobserwowaliśmy jednak trzy hasła przewodnie: Nie mamy tego w d…*, Ciągle nam się chce oraz Rysujemy ładnie. Cóż, ponoć podstawą sukcesu jest szczerość.

Część bardziej oficjalną zakończyła prezentacja Romana Karaszewskiego z AdAction, który powiedział kilka słów na temat sieci reklamowej w telefonach komórkowych. Później, nieoficjalne, dyskusje na temat prezentacji i prelegentów szybko przeniosły się w okolice pachnącego grilla i otwartego baru. A dalej to już tylko gorączka czwartkowej nocy

[A poprzednio było tak…]


Aneta Mitko

Wróć do bloga

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych przez Bluerank sp. z o.o. znajdziesz w polityce prywatności.

Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: al. Piłsudskiego 87, 92-332 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF