en
pl
wyślij CV
wyślij CV
kontakt
success can be optimized

Head of Marketing Analytics

W dziale Marketing Analytics przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych klientów. Szukamy błędów, optymalizujemy i sprawiamy, że dobre projekty osiągają jeszcze lepsze wyniki!

Przyjdź, zostań liderem zespołu i weź udział w projektach z zakresu marketingu online dla kluczowych marek na polskiej i globalnej scenie internetowej. W pozytywnej atmosferze, wśród ludzi, którzy znają się na tym, co robią. Rozwijaj z nami swoje kompetencje analityczne i managerskie.

Zdalna

rekrutacja

Dowolny

rodzaj umowy

Czytaj więcej

Co będziesz robić w Bluerank jako Head of Marketing Analytics?

  • Zarządzać działem marketing analytics i odpowiadać za biznesowe powodzenie obszaru marketing analytics;
  • Zadządzać pipelinem sprzedażowym dla obszaru marketing analytics;
  • Zarządzać zespołem specjalistów i ekspertów w obszarze marketing analytics;
  • Zarządzać i realizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera;
  • Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics.
  • Konfigurować raporty, m.in. w Google Data Studio;
  • Budować i dbać o jak najlepsze, długofalowe relacje z klientami;
  • Uczestniczyć w procesach ofertowych dla największych firm w Polsce;
  • Koordynować projekty dla największych firm w Polsce i na świecie z zachowaniem najwyższej jakości i terminowości usług Bluerank;
  • Pracować z wykorzystaniem narzędzi, które nie są dostępne dla każdego.

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
  • Narzędzia i projekty, w których możesz zdobywać wiedzę i umiejętności w interesujących Cię obszarach;
  • Wyposażenie Cię w niezbędną wiedzą branżową;
  • Możliwość realizacji projektów dla liderów branż;
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji;
  • Współpracę z zespołem R&D, która daje możliwość realizacji pomysłów wykraczających poza regularne zadania;
  • Szkolenia zarówno w obszarach technicznych jak i w zakresie kompetencji miękkich, w tym możliwość zdobycia certyfikatu DIMAQ;
  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
  • Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2019 Winner, Google Marketing Platform Sales Partner);
  • Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów;
  • Indywidualnie dopasowany pakiet benefitów;
  • Pracujemy w systemie pracy hybrydowej – pozwalającym na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu.

Czego wymagamy od kandydata na stanowisko Head of Marketing Analytics?

  • Umiejętności analitycznego myślenia i własnej motywacji do poszukiwania i zdobywania wiedzy;
  • Skutecznego zarządzania pracą zespołów projektowych i motywowania do działania;
  • Skutecznego zarządzania biznesem ze szczególnym uwzględnieniem P&L oraz strumieni przychodu;
  • Umiejętności efektywnej komunikacji z osobami odpowiedzialnymi za zagadnienia techniczne, zrozumienia podstawowych zagadnień technicznych, działania narzędzi analitycznych i śledzących, metod pracy deweloperów;
  • Umiejętności skutecznej komunikacji w szczególności w zakresie prowadzenia rozmów z klientami, prezentacji usług analitycznych, dbania o relacje z klientem;
  • Bardzo dobrej znajomości i umiejętności posługiwania się narzędziami – Google Analytics, GTM, Data Studio;
  • Doświadczenia w pracy lub współpracy z agencją SEM lub interaktywną, domem mediowym w komórce interactive/ digital, agencji reklamowej działającej w obszarze e-marketingu lub dziale e-marketingu firmy aktywnej w Internecie (preferowane e-commerce);
  • Znajomości tematyki analityki internetowej;
  • Doświadczenia w przygotowywaniu ofert handlowych i prowadzeniu prezentacji na poziomie eksperckim;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.

Przebieg rekrutacji:

01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz list motywacyjny, by powiedzieć dlaczego chcesz do nas dołączyć.

02

Zaprosimy Cię na rozmowę, podczas której opowiemy Ci więcej o naszej firmie i stanowisku, ale także będziemy chcieli bliżej poznać Twoją wiedzę merytoryczną i kompetencje interpersonalne.

03

Damy Ci „zadanie domowe”, którego celem będzie przybliżenie Ci zadań na stanowisku, o którym rozmawiamy, a nam da możliwość zobaczenia, jak się czujesz w „naszych” codziennych tematach.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.

Wypełnij formularz i prześlij CV:

Dziękujemy za złożenie CV!

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Dodaj CV (PDF, DOC, DOCX)

    Dodaj dodatkowy plik

    Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o. Kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.