en
pl
wyślij CV
wyślij CV
kontakt
success can be optimized

Marketing Analytics Specialist

W dziale Marketing Analytics przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych klientów. Szukamy błędów, optymalizujemy i sprawiamy, że dobre projekty osiągają jeszcze lepsze wyniki!

Przyjdź, zostań członkiem naszego zespołu i weź udział w projektach z zakresu marketingu analytics dla kluczowych marek na polskiej i globalnej scenie internetowej. W pozytywnej atmosferze, wśród ludzi, którzy znają się na tym, co robią. Rozwijaj z nami swoje kompetencje analityczne i managerskie.

4 950 zł - 7 010 PLN

brutto miesięcznie

PREMIA

roczna

Dowolny

rodzaj umowy

Hybrydowa

praca

Zdalna

rekrutacja

Czytaj więcej

Co będziesz robić w Bluerank jako Marketing Analytics Specialist?

  • Realizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera. 
  • Konfigurować raporty, m.in. w Google Data Studio. 
  • Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics. 
  • Uczestniczyć w procesach ofertowych. 
  • Aktywnie poszukiwać nowych rozwiązań, mających na celu optymalizację i poprawę kluczowych wskaźników sukcesu na stronach i w działaniach marketingowych realizowanych dla Klientów. 

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między: 4 950 zł – 7 010 zł brutto. 
  • Przejrzysty system wynagrodzeń. 
  • Roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2020 na roczne premie dla pracowników wszystkich poziomów i działów przeznaczyliśmy ponad pół miliona złotych a maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła 19 000 brutto)
  • Narzędzia i projekty, w których możesz zdobywać wiedzę i umiejętności w interesujących Cię obszarach. 
  • Wyposażenie Cię w niezbędną wiedzą branżową. 
  • Możliwość realizacji projektów dla liderów branż. 
  • Współpracę z zespołem R&D, która daje możliwość realizacji pomysłów wykraczających poza regularne zadania. 
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ. 
  • Szansę na rozwijanie zainteresowań zawodowych w ramach istniejących już międzydziałowych zespołów merytorycznych (zespołów wiedzy). 
  • Pracujemy w systemie pracy hybrydowej – pozwalającym na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu. 
  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi. 
  • Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2020 Winner). 
  • Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów.

Czego wymagamy od kandydata na stanowisko Marketing Analytics Specialist?

  • Umiejętności analitycznego myślenia i własnej motywacji do poszukiwania i zdobywania wiedzy. 
  • Wiedzy i umiejętności w zakresie wrażania i wykorzystania: 
    – Google Analytics, najlepiej potwierdzone certyfikatem Google Analytics Individual Qualification,
    – Google Tag Manager – mile widziane referencyjne wdrożenia, przykłady pracy. 
  • Znajomości co najmniej podstaw R / Python / JavaScript / SQL. 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1, lub wyżej. 
  • Doświadczenia w pracy przy projektach z obszaru marketing analytics. 
  • Samodzielności i inicjatywy. 
  • Strategicznego podejścia do realizowanych projektów. 
  • Komunikatywności. 
  • Lojalności i zaangażowania. 

Przebieg rekrutacji:

01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz list motywacyjny, by powiedzieć dlaczego chcesz do nas dołączyć.

02

Zaprosimy Cię na rozmowę, podczas której opowiemy Ci więcej o naszej firmie i stanowisku, ale także będziemy chcieli bliżej poznać Twoją wiedzę merytoryczną i kompetencje interpersonalne.

03

Damy Ci „zadanie domowe”, którego celem będzie przybliżenie Ci zadań na stanowisku, o którym rozmawiamy, a nam da możliwość zobaczenia, jak się czujesz w „naszych” codziennych tematach.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.

Wypełnij formularz i prześlij CV:

Dziękujemy za złożenie CV!

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Dodaj CV (PDF, DOC, DOCX)

    Dodaj dodatkowy plik

    Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o. Kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.