en
pl
wyślij CV
wyślij CV
kontakt
success can be optimized

Media Buying Specialist

Jeśli wiesz, że lead to nie tylko wstęp do artykułu, znasz różnicę między ROI a ROAS i masz już za sobą zrealizowane kampanie Display, dołącz do nas!

Wypłyń na szerokie wody Media Buyingu i rozwiń swoje umiejętności w prowadzeniu kampanii Display/Video z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.

4 950 - 6 600 PLN

brutto miesięcznie

PREMIA

roczna

Dowolny

rodzaj umowy

Hybrydowa

praca

Czytaj więcej

Co będziesz robić w Bluerank jako Media Buying Specialist?

  • Zarządzać kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem platform Adform Flow i Display & Video 360 dla klientów agencji;
  • Planować i realizować zakup mediów do kampanii zasięgowych i wizerunkowych;
  • Współpracować z największymi wydawcami reklamowymi w Polsce.

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 4 950 – 6 600 zł brutto;
  • Roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2020 na roczne premie dla pracowników wszystkich poziomów i działów przeznaczyliśmy ponad pół miliona złotych a maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła 19 000 brutto)
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
  • Współpracę z zespołami międzydziałowymi, pracującymi nad realizacją projektów dla konkretnych klientów (https://bit.ly/369l14Q);
  • Pracujemy w systemie pracy hybrydowej – pozwalającym na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu;
  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
  • Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów.

Czego wymagamy od kandydata na stanowisko Media Buying Specialist?

  • Doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji kampanii Display;
  • Znajomości przynajmniej jednej z dwóch platform: Adform Flow lub Display & Video 360;
  • Praktycznej znajomości Google Analytics;
  • Umiejętności analitycznych;
  • Umiejętności korzystania z MS Excel na poziomie co najmniej dobrym;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
  • Chęci nieustannego rozwoju i dbałości o jakość swojej pracy.

Przebieg rekrutacji:

01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz list motywacyjny, by powiedzieć dlaczego chcesz do nas dołączyć.

02

Zaprosimy Cię na rozmowę, podczas której opowiemy Ci więcej o naszej firmie i stanowisku, ale także będziemy chcieli bliżej poznać Twoją wiedzę merytoryczną i kompetencje interpersonalne.

03

Damy Ci „zadanie domowe”, którego celem będzie przybliżenie Ci zadań na stanowisku, o którym rozmawiamy, a nam da możliwość zobaczenia, jak się czujesz w „naszych” codziennych tematach.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.

Wypełnij formularz i prześlij CV:

Dziękujemy za złożenie CV!

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Dodaj CV (PDF, DOC, DOCX)

    Dodaj dodatkowy plik

    Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o. Kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.