en
pl
wyślij CV
wyślij CV
kontakt

Anna Musierowicz-Kuczawska

Talent Acquisition Specialist

Administratorem Twoich danych jest...

Masz pytania? Napisz do mnie!

Ogłoszenie archiwalne

success can be optimized

Paid Search (PPC) Executive

Marzy Ci się praca w reklamie internetowej, ale nie masz pewności, czy poradzisz sobie w drodze na szczyt kariery zawodowej? Nie bój się wyzwań i stań na wysokości zadania!

U nas nauczysz się, jak skutecznie dotrzeć z przekazem do osób szukających konkretnych informacji w Internecie. Poznasz tajniki technologii programmatic, dowiesz się więcej o remarketingu i reklamach w mediach społecznościowych. Chcesz odkryć więcej? Zacznij pracę w dziale Performance Marketing!

9 790 - 14 120 PLN

brutto miesięcznie

PREMIA

roczna

Dowolny

rodzaj umowy

5+

doświadczenie

Czytaj więcej

Co będziesz robić w Bluerank jako Paid Search (PPC) Executive?

  • Wspierać obsługę kampanii Paid Search/PPC dla klientów agencji;
  • Realizować działania Search Engine Marketing w zespołach projektowych;
  • Realizować zintegrowane projekty promocyjne w zakresie strategii performance marketingowych.

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 3 820 – 4 950 zł brutto;
  • Roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2020 na roczne premie dla pracowników wszystkich poziomów i działów przeznaczyliśmy ponad pół miliona złotych a maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła 19 000 brutto)
  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
  • Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2019 Winner);
  • Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów;
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji;
  • Indywidualnie dopasowany pakiet benefitów.

Czego wymagamy od kandydata na stanowisko Paid Search (PPC) Executive?

  • Wykształcenia wyższego lub statusu studenta ostatnich lat;
  • Zainteresowania marketingiem internetowym i rynkiem reklamy online;
  • Umiejętności korzystania z MS Excel na poziomie co najmniej dobrym;
  • Inicjatywy w realizowanych działaniach;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
  • Wysokiej kultury osobistej i dbałości o jakość swojej pracy.
  • Doświadczenie w pracy zdobyte w agencji interaktywnej lub w sklepie intenetowym;
  • Umiejętność korzystania z narzędzi do obsługi kampanii PPC (Google Ads, Facebook Ads lub innych);
  • Znajomość Google Analytics;
  • Posiadanie certyfikatów branżowych;
  • Znajomość drugiego języka obcego (niemiecki lub rosyjski).

Przebieg rekrutacji:

01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz list motywacyjny, by powiedzieć dlaczego chcesz do nas dołączyć.

02

Zaprosimy Cię na rozmowę, podczas której opowiemy Ci więcej o naszej firmie i stanowisku, ale także będziemy chcieli bliżej poznać Twoją wiedzę merytoryczną i kompetencje interpersonalne.

03

Damy Ci „zadanie domowe”, którego celem będzie przybliżenie Ci zadań na stanowisku, o którym rozmawiamy, a nam da możliwość zobaczenia, jak się czujesz w „naszych” codziennych tematach.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.

Anna Musierowicz-Kuczawska

Talent Acquisition Specialist

Administratorem Twoich danych jest...

Masz pytania? Napisz do mnie!