en
pl
wyślij CV
wyślij CV
kontakt
success can be optimized

Paid Search (PPC/SEM) Specialist

Masz już za sobą niejedną zoptymalizowaną kampanię Google Ads, a praca z narzędziami Google nie ma przed Tobą tajemnic? Chcesz pogłębić swoją wiedzę i dzielić się nią podczas konferencji branżowych?

Jeśli tak, wskocz na wyżyny swoich możliwości! Dołącz do nas i wzmocnij szeregi naszego działu Performance Marketingu. Praca w reklamie internetowej czeka na Ciebie.

4 950- 6 600 PLN

brutto miesięcznie

Zdalna

rekrutacja

Dowolny

rodzaj umowy

Czytaj więcej

Co będziesz robić w Bluerank jako Paid Search (PPC/SEM) Specialist?

  • Zarządzać kampaniami Paid Search / PPC dla klientów agencji;
  • Planować i realizować działania Search Engine Marketing;
  • Realizować zintegrowane projekty promocyjne w zakresie strategii performance marketingowych.

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 4 950- 6 600 zł brutto;
  • Przejrzysty system wynagrodzeń (https://bit.ly/37eR8z4);
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
  • Współpracę z zespołami międzydziałowymi, pracującymi nad realizacją projektów dla konkretnych klientów (https://bit.ly/369l14Q)
  • Szansę na rozwijanie zainteresowań zawodowych w ramach istniejących już między działowych zespołów merytorycznych (zespołów wiedzy);
  • Pracujemy w systemie pracy hybrydowej – pozwalającym na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu. Możesz pracować w podobnym modelu lub tylko zdlanie, jeśli takie są Twoje preferencje;
  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
  • Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2020 Winner).

Czego wymagamy od kandydata na stanowisko Paid Search (PPC/SEM) Specialist?

  • Doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji kampanii Google Ads;
  •  Praktycznej znajomości Google Analytics;
  •  Umiejętności analitycznych;
  •  Umiejętności korzystania z MS Excel na poziomie co najmniej dobrym;
  •  Znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
  •  Wysokiej kultury osobistej i dbałości o jakość swojej pracy;
  •  Chęci nieustannego rozwoju i pracy dla największych klientów.
Zdobędziesz dodatkowe punkty za:
  • Doświadczenie w pracy dla klientów zdobyte w agencji interaktywnej lub w sklepie internetowym;
  •  Umiejętność korzystania z dodatkowych narzędzi do obsługi płatnych kampanii SEM (np. Allegro Ads, Criteo) lub afiliacji;
  •  Wiedzę na temat obsługi kampanii płatnych w wyszukiwarkach zagranicznych (np. Yandex);
  •  Posiadanie certyfikatów branżowych.

Przebieg rekrutacji:

01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz list motywacyjny, by powiedzieć dlaczego chcesz do nas dołączyć.

02

Zaprosimy Cię na rozmowę, podczas której opowiemy Ci więcej o naszej firmie i stanowisku, ale także będziemy chcieli bliżej poznać Twoją wiedzę merytoryczną i kompetencje interpersonalne.

03

Damy Ci „zadanie domowe”, którego celem będzie przybliżenie Ci zadań na stanowisku, o którym rozmawiamy, a nam da możliwość zobaczenia, jak się czujesz w „naszych” codziennych tematach.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.

Wypełnij formularz i prześlij CV:

Dziękujemy za złożenie CV!

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Dodaj CV (PDF, DOC, DOCX)

    Dodaj dodatkowy plik

    Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o. Kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.