Oferta pracy

PROGRAMMATIC MEDIA EXECUTIVE

Jeśli wiesz, że lead to nie tylko wstęp do artykułu, znasz różnicę między ROI a ROAS i masz już za sobą kilka zoptymalizowanych kampanii Display, dołącz do nas!

Wypłyń na szerokie wody reklamy RTB i rozwiń swoje umiejętności w prowadzeniu kampanii z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.

po 3
miesiącach:

  • będziesz po wszystkich indywidualnych szkoleniach z zakresu Programmatic (RTB), SEO, SEM i analityki internetowej;
  • zrobisz swój pierwszy lub kolejny certyfikat Google DoubleClick;
  • odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
  • skorzystasz z Bluepakietu – wewnętrznego programu wsparcia Pracowników obejmującego m.in. sport, rekreację, aktywność kulturalną itp.;
  • swój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.

po 6
miesiącach:

  • zdobędziesz doświadczenie w realizowaniu lokalnych oraz międzynarodowych projektów dla liderów swoich branż;
  • podniesiesz swoje kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z e-marketingiem, nowymi mediami oraz e-commerce;
  • będziesz uczestniczył w konferencjach jako słuchacz, a może nawet jako prelegent.

po 12
miesiącach:

  • otrzymasz możliwość awansu, dalszego rozwoju swoich kompetencji i zdobywania nowych doświadczeń;
  • rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
  • pojedziesz na 3-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
  • zbudujesz swoją markę zawodową;
  • będziesz miał możliwość wypowiadania się w mediach jako ekspert Bluerank;
  • utwierdzisz się w przekonaniu, że 20 dni zdalnych to komfort pracy w domowych warunkach.

Co będziesz robić w Bluerank jako Programmatic Media Executive?

  • realizować działania reklamowe z wykorzystaniem platform Adform i DoubleClick Digital Marketing;
  • planować zakup mediów do kampanii Display;
  • współpracować z największymi wydawcami reklamowymi w Polsce i na świecie;
  • współrealizować zaawansowane projekty kierowane na rynki europejskie;
  • prowadzić ewaluacje projektowe, monitoring jakości oraz rentowności prowadzonych prac;
  • planować i realizować prace związane z rozwojem działu Programmatic w Bluerank.

Czego wymagamy od kandydata na stanowisko Programmatic Media Executive?

  • minimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji kampanii Display;
  • posiadania umiejętności analitycznych i znajomości technik optymalizacji kampanii efektywnościowych pod kątem pozyskiwania leadów, poprawy współczynników konwersji, ROAS itp.;
  • praktycznej znajomości Google Analytics i Google Tag Managera;
  • płynnej znajomości języka angielskiego;
  • samodzielności i inicjatywy;
  • komunikatywności;
  • lojalności i zaangażowania.

Otrzymasz dodatkowe punkty za:

  • znajomość narzędzi wspierających działania reklamowe: Adform, DoubleClick, AdWords, Marin Software, Adobe Media Optimizer, IngintionOne itp.;
  • znajomość ekosystemu programmatic;
  • doświadczenie we współpracy z domami mediowymi i/lub w zakupie mediów do kampanii Display;
  • znajomość drugiego języka obcego (niemiecki lub rosyjski);
  • umiejętność posługiwania się narzędziami developerskimi oraz znajomość podstaw HTML/CSS/JS.

Oferujemy:

  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
  • Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2018 Winner);
  • Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów;
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji;
  • Indywidualnie dopasowany pakiet benefitów.

 

Nie wahaj się – przejmij inicjatywę i wyślij swoje CV jak najszybciej.

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

dostarczone dokumenty powinny zawierać stosowną zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji bluerank.
wypełnij formularz i prześlij cv
Administratorem Państwa danych osobowych jest Bluerank Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-554) przy ul. Łąkowej 29, adres e-mail: praca@bluerank.pl; numer telefonu: 42 207 13 96, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 306691, numer NIP: 727-272-57-03, REGON: 100525573, o kapitale zakładowym w wysokości 100 000 zł, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, w XX Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego.

Przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody, dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora.

Nie będą podlegali Państwo decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją ich niepodania będzie niemożność zawarcia umowy.

Podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu zatrudnienia pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków. Jeżeli wyrazi Pani / Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Niniejsza klauzula została opracowana w oparciu o art. 13 RODO. Stosuje się ją, gdy dane zostały pozyskane bezpośrednio od kandydata na pracownika biorącego udział w rekrutacji.

W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.

Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych innym odbiorcom.

Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich

Dane osobowe będą przetwarzane przez pół roku od rozpoczęcia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane aż do zakończenia tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych.

Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją, przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeżeli administrator przetwarza dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionych interesów.
Rozwiń / zwiń całość
wyślij