PAID SEARCH SPECIALIST
Masz już za sobą niejedną zoptymalizowaną kampanię Google Ads, a praca z narzędziami Google nie ma przed Tobą tajemnic? Chcesz pogłębić swoją wiedzę i dzielić się nią podczas konferencji branżowych?
Jeśli tak, wskocz na wyżyny swoich możliwości! Dołącz do nas i wzmocnij szeregi naszego działu Paid Search. Praca w reklamie internetowej czeka na Ciebie.
po 3
miesiącach:
-
Będziesz po wszystkich indywidualnych szkoleniach z zakresu SEO, SEM i analityki internetowej;
-
Zrobisz swój pierwszy lub kolejny certyfikat Google;
-
Odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
- Skorzystasz z Bluepakietu – wewnętrznego programu wsparcia Pracowników obejmującego m.in. sport, rekreację, aktywność kulturalną itp.
-
Swój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.
po 6
miesiącach:
- Zdobędziesz doświadczenie w realizowaniu lokalnych oraz międzynarodowych projektów dla liderów swoich branż;
- Podniesiesz swoje kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z e-marketingiem, nowymi mediami oraz e-commerce;
- Będziesz uczestniczył w konferencjach jako słuchacz, a nawet może jako prelegent.
po 12
miesiącach:
-
Będziesz pełnoprawnym uczestnikiem systemu premiowego w Bluerank;
-
Otrzymasz możliwość awansu;
-
Rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
-
Pojedziesz na 3-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
-
Zbudujesz swoją markę zawodową jako Specjalista SEM;
-
Będziesz miał możliwość wypowiadania się w mediach jako ekspert Bluerank;
-
Utwierdzisz się w przekonaniu, że 20 dni zdalnych to komfort pracy w domowych warunkach.
Co będziesz robić w Bluerank jako Paid Search Specialist?
-
Obsługiwać kampanie Paid Search dla klientów agencji;
-
Planować i realizować działania Search Engine Marketing;
-
Realizować zintegrowane projekty promocyjne w zakresie strategii obecności w wyszukiwarkach.
Czego wymagamy od kandydata na stanowisko Paid Search Specialist?
-
Wykształcenia wyższego;
-
Doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji kampanii płatnych w wyszukiwarkach internetowych (Google Ads);
-
Umiejętności korzystania z narzędzi do obsługi płatnych kampanii SEM (Google Ads, Allegro Ads lub Yandex);
-
Umiejętności analitycznych;
-
Znajomości języka angielskiego;
-
Wysokiej kultury osobistej i dbałości o jakość swojej pracy;
-
Chęci nieustannego rozwoju i pracy dla największych klientów.
Zdobędziesz dodatkowe punkty za:
- Doświadczenie w pracy dla międzynarodowych klientów zdobyte w agencji interaktywnej;
- Praktyczną znajomość Google Analytics;
- Posiadanie certyfikatów branżowych;
- Wiedzę na temat obsługi kampanii SEM w wyszukiwarkach zagranicznych (np. Yandex);
- Znajomość drugiego języka obcego (niemiecki lub rosyjski).
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 4 800 zł - 6 400 zł brutto;
- Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
- Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2019 Winner);
- Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów;
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji;
- Indywidualnie dopasowany pakiet benefitów.
Nie wahaj się, wyślij swoje CV jak najszybciej i rozpocznij razem z nami fascynującą podróż na szczyt kariery!
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.