HEAD OF MARKETING ANALYTICS
W dziale Marketing Analytics przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych klientów. Analityka to trochę "szukanie dziury w całym". Czasem szukamy błędu, przez który projekt nie może osiągnąć finalnej formy, a czasem bierzemy pod lupę świetny projekt, by uczynić go jeszcze lepszym.
Przyjdź, zostań liderem zespołu i weź udział w projektach z zakresu marketingu online dla kluczowych marek na polskiej i globalnej scenie internetowej. W pozytywnej atmosferze, wśród ludzi, którzy znają się na tym, co robią - dobrze pracują, ale i dobrze się bawią. Nie wierzą w abstrakcyjne wzrosty i pracę po godzinach, bo liczy się dla nich „work-life balance”. Wierzą w Ciebie i Twoje dobre nastawienie!
U nas nie ma nudy. Jeśli chcesz samodzielnie się o tym przekonać, aplikuj!
po 3
miesiącach:
- Zdobędziesz szczegółową wiedzę na temat naszego podejścia do realizacji projektów online marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem obszaru marketing analytics;
- Poznasz nasz zespół i zbudujesz z nim własne relacje;
- Zgłębisz biznesowe aspekty pracy w dziale Marketing Analytics;
- Zostaniesz liderem zespołu realizującego projekty dla najważniejszych Klientów agencji;
- Przekonasz się, że nie oczekujemy cudów, lecz zaangażowania;
- Odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
- Twój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.
po 6
miesiącach:
- Nabędziesz biegłości w zarządzaniu działem marketing analytics ze szczególnym uwzględnieniem biznesowych aspektów jego funkcjonowania;
- Pogłębisz swoje doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów i prowadzeniu lokalnych oraz międzynarodowych projektów dla liderów swoich branż;
- Podniesiesz swoje kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z e-marketingiem, nowymi mediami oraz e-commerce a przede wszystkim obszarem marketing analytics;
- Poprowadzisz zespół specjalistów i ekspertów marketing analytics;
- Będziesz współdecydować o tym, co zrobić, by mieć wyjątkowe wyniki;
- Otrzymasz możliwość reprezentowania Bluerank w mediach jako ekspert.
po 12
miesiącach:
- Otrzymasz możliwość dalszego rozwoju swoich kompetencji i zdobywania nowych doświadczeń;
- Będziesz decydować lub współdecydować o działaniach zespołu marketing analytics;
- Rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
- Pojedziesz na 3-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
- Umocnisz swoją markę zawodową.
Co będziesz robić w Bluerank?
- Zarządzać działem marketing analytics i odpowiadać za biznesowe powodzenie obszaru marketing analytics;
- Zadządzać pipelinem sprzedażowym dla obszaru marketing analytics;
- Zarządzać zespołem specjalistów i ekspertów w obszarze marketing analytics;
- Zarządzać i realizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera;
- Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics.
- Konfigurować raporty, m.in. w Google Data Studio;
- Budować i dbać o jak najlepsze, długofalowe relacje z klientami;
- Uczestniczyć w procesach ofertowych dla największych firm w Polsce;
- Koordynować projekty dla największych firm w Polsce i na świecie z zachowaniem najwyższej jakości i terminowości usług Bluerank;
- Pracować z wykorzystaniem narzędzi, które nie są dostępne dla każdego.
Czego wymagamy od kandydata?
- Umiejętności analitycznego myślenia i własnej motywacji do poszukiwania i zdobywania wiedzy;
- Skutecznego zarządzania pracą zespołów projektowych i motywowania do działania;
- Skutecznego zarządzania biznesem ze szczególnym uwzględnieniem P&L oraz strumieni przychodu;
- Umiejętności efektywnej komunikacji z osobami odpowiedzialnymi za zagadnienia techniczne, zrozumienia podstawowych zagadnień technicznych, działania narzędzi analitycznych i śledzących, metod pracy deweloperów;
- Umiejętności skutecznej komunikacji w szczególności w zakresie prowadzenia rozmów z klientami, prezentacji usług analitycznych, dbania o relacje z klientem;
- Bardzo dobrej znajomości i umiejętności posługiwania się narzędziami - Google Analytics, GTM, Data Studio;
- Doświadczenia w pracy lub współpracy z agencją SEM lub interaktywną, domem mediowym w komórce interactive/ digital, agencji reklamowej działającej w obszarze e-marketingu lub dziale e-marketingu firmy aktywnej w Internecie (preferowane e-commerce);
- Znajomości tematyki analityki internetowej;
- Doświadczenia w przygotowywaniu ofert handlowych i prowadzeniu prezentacji na poziomie eksperckim;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
- Narzędzia i projekty, w których możesz zdobywać wiedzę i umiejętności w interesujących Cię obszarach;
- Wyposażenie Cię w niezbędną wiedzą branżową;
- Możliwość realizacji projektów dla liderów branż;
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji;
- Współpracę z zespołem R&D, która daje możliwość realizacji pomysłów wykraczających poza regularne zadania;
- Szkolenia zarówno w obszarach technicznych jak i w zakresie kompetencji miękkich, w tym możliwość zdobycia certyfikatu DIMAQ;
- Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
- Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2019 Winner, Google Marketing Platform Sales Partner);
- Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów;
- Indywidualnie dopasowany pakiet benefitów;
- Pracujemy w systemie pracy hybrydowej - pozwalającym na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu.
Nie czekaj i już dziś dołącz do naszego zespołu!
Jesteśmy otwarci także na rozmowy z osobami o mniejszym doświadczeniu.