NEW BUSINESS ACCOUNT MANAGER
Konsekwentnie i z uśmiechem na ustach zmierzasz do przodu pomimo największych sztormów? Sam sobie jesteś sterem i okrętem? Jeśli tak, to masz predyspozycje do stania się twarzą agencji Bluerank jako New Business Account Manager!
Będziesz zajmować się obsługą napływających zapytań, koordynować proces tworzenia ofert i prowadzić negocjacje z zainteresowanymi naszymi usługami klientami z Polski lub zagranicy
Konsekwentnie budowana przez nas od 15 lat marka na rynku powoduje, że zapewnimy Tobie komfort pracy bez cold call'ingu.
po 3
miesiącach:
- Pozyskasz swoje pierwsze kontrakty;
- Będziesz po wszystkich szkoleniach produktowych w Bluerank;
- Poznasz nasze sprawdzone metody sprzedaży;
- Przekonasz się, że nie oczekujemy cudów, lecz zaangażowania;
- Będziesz pełnoprawnym uczestnikiem systemu premiowego w Bluerank;
- Skorzystasz z Bluepakietu – wewnętrznego programu wsparcia Pracowników obejmującego m.in. sport, rekreację, aktywność kulturalną itp.
- Swój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od godz. 7, ale i od 10.
po 6
miesiącach:
-
Poszerzysz swoje doświadczenie w sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki rynku usług marketingu internetowego;
-
Będziesz biegle znał portfolio usług Bluerank;
-
Poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z e-marketingiem i nowymi mediami;
-
Będziesz współdecydował o tym, co zrobić, by mieć wyjątkowe wyniki;
po 12
miesiącach:
-
Rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
-
Pojedziesz na 3-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
-
Zbudujesz swoją markę zawodową jako New Business Manager;
-
Będziesz miał możliwość wypowiadania się w mediach jako ekspert Bluerank.
Co będziesz robić w Bluerank jako New Business Account Manager?
- Obsługiwać napływające zapytania o oferty usług Bluerank
- Badać potrzeby klientów i przygotowywać oferty usług we współpracy ze specjalistami z innych działów
- Prowadzić negocjacje warunków i zakresu współpracy z klientami
- Tworzyć sprzyjającą długotrwałej współpracy z klientami atmosferę a w dalszej perspektywie budować relacje z nimi
- Uczestniczyć w szkoleniach i wydarzeniach branżowych;
- Stale zdobywać nową wiedzę i kompetencje
- Pracować z wykorzystaniem narzędzi, które nie są dostępne dla każdego
- Blisko współpracować z kolegami i koleżankami z działu Client Service, którzy będą czuwać nad realizacją wynegocjowanych przez Ciebie umów.
Czego wymagamy od kandydata na stanowisko New Business Account Manager?
- Min. rocznego doświadczenia w sprzedaży usług w sektorze B2B z możliwością udokumentowania swoich sukcesów zawodowych;
- Umiejętnego rozmawiania z ludźmi i skuteczności w przekonywaniu ich do kolejnych spotkań z Tobą;
- Biegłego przygotowywania ofert handlowych i prowadzenia prezentacji;
- Sprawnego liczenia i argumentowania;
- Znajomości tematyki marketingu w wyszukiwarkach / Social Media / analityki internetowej;
- Umiejętności skutecznego negocjowania;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
- Bycia otwartym i komunikatywnym;
- Posiadania swojego planu na zrealizowanie celu.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 5 150 zł - 7 010 zł brutto;
- Przejrzysty system wynagrodzeń (https://bit.ly/37eR8z4);
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
- Współpracę z zespołami między działowymi, pracującymi nad realizacją projektów dla konkretnych klientów (https://bit.ly/369l14Q)
- Szansę na rozwijanie zainteresowań zawodowych w ramach istniejących już międzydziałowych zespołów merytorycznych (zespołów wiedzy);
- Pracujemy w systemie pracy hybrydowej - pozwalającym na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu;
- Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
- Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2020 Winner).
Nie wahaj się – przejmij inicjatywę i wyślij swoje CV jak najszybciej.