SEO Analyst
Lubimy dane - podejście oparte o nie wykorzystujemy praktycznie na każdym etapie działań SEO. Wymyśliliśmy i wdrożyliśmy kilkanaście wewnętrznych narzędzi wykorzystujących ducha data driven, dzięki którym osiągamy kosmiczne wyniki w prowadzonych projektach.
Dane łączymy i dzielimy, analizujemy i wyciągamy wnioski, budujemy raporty, optymalizujemy konwersję, zajmujemy się tematem atrybucji treści oraz tworzymy modele, na bazie których powstają prognozy wyników SEO w projektach. Nasz team SEO Data Science poszukuje SEO Analityka do wspólnej podróży ścieżką data driven.
5 560 – 7 750 PLN
brutto miesięcznie
6 720 - 9 370 PLN
B2B
Roczna
premia
Hybrydowa
praca
Dowolny
rodzaj umowy
Czytaj więcej
Co będziesz robić w Bluerank jako SEO Analyst?
- Opracowywać strategie działań SEO Data-Driven dla największych serwisów w Polsce i Europie;
- Aktywnie wykorzystywać (i rozwijać wspólnie z nami) naszą autorską technologię reWrite – dzięki której zdobywamy najważniejsze nagrody branżowe (European Search Awards 2021, Performance Marketing Diamonds oraz Golden Arrow – wyróżnienie w kategorii Data Science) – więcej szczegółow: https://www.bluerank.pl/portfolio/orange/;
- Wspólnie z działem R&D i gildią Data-Driven SEO rozwijać wewnętrzne narzędzia SEO budowane w duchu data-driven;
- Pracować na liczbach, łączyć dane z wielu źródeł, analizować, wyciągać wnioski, rekomendować i świętować wspólnie z naszymi Klientami kolejne wzrosty ruchu i sprzedaży 😉
- Analizować, analizować, analizować oraz optymalizować konwersję, wspierać projekty w zakresie atrybucji treści i konwersji, prognozować wyniki w projektach SEO;
- Projektować i tworzyć rozbudowane dashboardy raportowe wykorzystujące dane z różnych źródeł;
- Rozwijać kulturę data-driven w branży, przy wsparciu najlepszego zespołu SEO w Polsce (https://www.bluerank.pl/blog/bluerank-laczy-nas-digital/).
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 5 560 – 7 750 PLN brutto + premie w przypadku umowy o pracę; 6 720 – 9 370 PLN w przypadku B2B;
- Dodatkowo, roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2020 na roczne premie dla pracowników wszystkich poziomów i działów przeznaczyliśmy ponad pół miliona złotych a maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła 19 000 brutto);
- Przejrzysty system wynagrodzeń (https://bit.ly/3HMLJju);
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
- Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych i pracy z ekspertem – dowiesz się jakie masz talenty oraz jak najlepiej wykorzystać naturalne predyspozycje;
- Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów (https://bit.ly/369l14Q);
- Szansę na rozwijanie zainteresowań zawodowych w ramach istniejących już międzydziałowych zespołów merytorycznych (zespołów wiedzy);
- System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu;
- Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
- Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (nagrody 2021: European Search Awards Winner, Performance Marketing Diamonds CEE, Golden Arrow, Power of Content Marketing).
Czego wymagamy od kandydata na stanowisko SEO Analyst?
- Ciekawości i otwartości na znajdowanie rozwiązań;
- Zainteresowania analizą danych oraz umiejętności wyciągania wniosków z danych;
- Minimum rocznego, praktycznego doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji projektów SEO;
- Doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu dashboardami Google Data Studio;
- Bardzo dobrej, praktycznej znajomości Google Analytics i Search Console;
- Praktycznej znajomości Screaming Frog;
- Dobrej znajomości MS Excel / Google Sheets, w tym doświadczenia w wykorzystywaniu o analizy danych;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- Posiadania umiejętności analitycznych i znajomości technik optymalizacji serwisów pod kątem SEO;
- Umiejętności czytania i rozumienia kodu HTML, CSS i JS;
- Samodzielności i inicjatywy;
- Strategicznego podejścia do realizowanych kampanii;
- Komunikatywności;
- Umiejętności współpracy w grupie;
- Lojalności i zaangażowania.
Zdobędziesz dodatkowe punkty za:
- Obsługę narzędzi wspierających działania SEO: Semrush, Ahrefs, Majestic, Senuto;
- Doświadczenie w wykorzystywaniu API popularnych narzędzi SEO a także produktów Google (Search Console, Analytics, Docs);
- Znajomości SQL (BigQuery) oraz przynajmniej jednego z języków programowania: Python lub R (lub chęć nauki);
- Znajomości podstaw kontroli systemu wersji GIT (lub chęć nauki);
- Doświadczenie w pracy w agencji reklamowej i / lub po stronie Klienta.
Przebieg rekrutacji:
01
Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny jeśli rekrutacja tego wymaga).
02
Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.
03
W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.
04
Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.
Anna Musierowicz-Kuczawska
Talent Acquisition Specialist
Administratorem Twoich danych jest...
Masz pytania? Napisz do mnie!