en
pl
wyślij CV
wyślij CV
kontakt
success can be optimized

Social Ads Specialist

Jeśli wiesz, że lead to nie tylko wstęp do artykułu, znasz różnicę między ROI a ROAS i masz już za sobą zrealizowane kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, dołącz do Nas!

Wypłyń na szerokie wody digitalu i rozwiń swoje umiejętności w prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku, Linkedinie, Tiktoku czy Pintereście.

5 500 - 7 900 PLN

brutto miesięcznie UoP

6 650 - 9 550 PLN

B2B

Roczna

premia

Hybrydowa

praca

Dowolny

rodzaj umowy

Czytaj więcej

Co będziesz robić w Bluerank jako Social Ads Specialist?

  • Zarządzać kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem platform Facebook, Linkedin, Tiktok i Pinterest dla klientów agencji;
  • Planować i realizować działania reklamowe na platformach społecznościowych;
  • Realizować projekty na rynku polskim i europejskim współtworząc zespół projektowy.

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 5 500 – 7 900 PLN brutto + premie w przypadku umowy o pracę; 6 650 – 9 550 PLN w przypadku B2B;
  • Dodatkowo, roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2020 na roczne premie dla pracowników wszystkich poziomów i działów przeznaczyliśmy ponad pół miliona złotych a maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła 19 000 brutto);
  • Przejrzysty system wynagrodzeń (https://bit.ly/3HMLJju);
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
  • Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych i pracy z ekspertem – dowiesz się jakie masz talenty oraz jak najlepiej wykorzystać naturalne predyspozycje;
  • Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów (https://bit.ly/369l14Q);
  • Szansę na rozwijanie zainteresowań zawodowych w ramach istniejących już międzydziałowych zespołów merytorycznych (zespołów wiedzy);
  • System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu;
  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
  • Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (nagrody 2021: European Search Awards Winner, Performance Marketing Diamonds CEE, Golden Arrow, Power of Content Marketing).

Czego wymagamy od kandydata na stanowisko Social Ads Specialist?

  • Doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku;
  • Praktycznej znajomości Google Analytics;
  • Umiejętności analitycznych;
  • Umiejętności korzystania z MS Excel na poziomie co najmniej dobrym;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
  • Chęci nieustannego rozwoju i dbałości o jakość swojej pracy.

Przebieg rekrutacji:

01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny jeśli rekrutacja tego wymaga).

02

Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.

03

W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.

Wypełnij formularz i prześlij CV:

Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o. Kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.

Dziękujemy za złożenie CV.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać mailowo – prosimy Cię o czujność.