en
pl
wyślij CV
wyślij CV
kontakt
success can be optimized

Media Buying Executive

Jeśli masz już za sobą pierwsze szlify w marketingu online i chcesz zdobyć szeroką wiedzę o działaniach Display / Video, dołącz do nas!

Wypłyń na szerokie wody digitalu i rozwiń swoje umiejętności w prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.

3 820 - 4 950 PLN

brutto miesięcznie

Hybrydowa

praca

Dowolny

rodzaj umowy

Czytaj więcej

Co będziesz robić w Bluerank jako Media Buying Executive?

  • Wspierać obsługę kampanii reklamowych z wykorzystaniem platform Adform Flow i Display & Video 360 dla klientów agencji;
  • Współrealizować i planować zakup mediów do kampanii zasięgowych i wizerunkowych;
  • Uczestniczyć we współpracy z największymi wydawcami reklamowymi w Polsce.

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 3 820 zł – 4 950 zł brutto;
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
  • Współpracę z zespołami międzydziałowymi, pracującymi nad realizacją projektów dla konkretnych klientów (https://bit.ly/369l14Q);
  • Pracujemy w systemie pracy hybrydowej – pozwalającym na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu;
  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
  • Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów.

Czego wymagamy od kandydata na stanowisko Media Buying Executive?

  • Wykształcenia wyższego lub statusu studenta ostatnich lat;
  • Zainteresowania marketingiem internetowym i rynkiem reklamy online;
  • Umiejętności korzystania z MS Excel na poziomie co najmniej dobrym;
  • Posiadania umiejętności analitycznych;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
  • Chęci do nauki, otwartości na nowości;
  • Inicjatywy w realizowanych działaniach i dbałości o jakość swojej pracy.

Otrzymasz dodatkowe punkty za:
● Doświadczenie w pracy zdobyte w agencji interaktywnej/domu mediowym lub w sklepie internetowym;
● Znajomość ekosystemu programmatic;
● Znajomość Google Analytics

● Posiadanie certyfikatów branżowych.

Przebieg rekrutacji:

01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz list motywacyjny, by powiedzieć dlaczego chcesz do nas dołączyć.

02

Zaprosimy Cię na rozmowę, podczas której opowiemy Ci więcej o naszej firmie i stanowisku, ale także będziemy chcieli bliżej poznać Twoją wiedzę merytoryczną i kompetencje interpersonalne.

03

Damy Ci „zadanie domowe”, którego celem będzie przybliżenie Ci zadań na stanowisku, o którym rozmawiamy, a nam da możliwość zobaczenia, jak się czujesz w „naszych” codziennych tematach.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.

Wypełnij formularz i prześlij CV:

Dziękujemy za złożenie CV!

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Dodaj CV (PDF, DOC, DOCX)

    Dodaj dodatkowy plik

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Bluerank Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (92-332) przy al. Piłsudskiego 87, adres e-mail: [email protected]; numer telefonu: 42 207 13 96, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 306691, numer NIP: 727-272-57-03, REGON: 100525573, o kapitale zakładowym w wysokości 100 000 zł, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia