en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Smyk buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display

SMYK to międzynarodowa sieć sklepów specjalistycznych z artykułami dla dzieci. Zarówno sklepy stacjonarne, jak i sklep internetowy dostarczają najszerszy na rynku wybór najwyższej jakości produktów dla dzieci od momentu urodzenia do 14 roku życia w atrakcyjnych cenach.

SMYK może także pochwalić się profesjonalną obsługą i specjalistycznym doradztwem. Bluerank współpracuje z marką SMYK od 5 lat. W okresie, którego dotyczy ten materiał, największymi wyzwaniami dla prowadzenia efektywnej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego smyk.com były: start nowej wersji serwisu i wzrost intensywności działań promocyjnych prowadzonych przez konkurencję. Istotnym elementem wdrożonej przez nas strategii działań SEM stało się wykorzystanie Google Display Network ze szczególnym uwzględnieniem działań opartych na remarketingu. Zobacz success story kampanii, która wygrała Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Display Performance Award.

Pobierz PDF