Publikacje

Zainspiruj się! Wykorzystaj nasze materiały
do rozwoju Twojego biznesu.

Success stories

Mamy kompetencje, wiedzę i umiejętności, by kampanie naszych klientów osiągały jak najlepsze rezultaty.




Sprawdź nasze publikacje dla branży:

Wdrożenie zarządzania budżetami mediowymi w oparciu o dane w kampaniach Rainbow

Więcej

Branża: Turystyka
Obszar: Digital Analytics

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne?

Więcej

Branża: Turystyka
Obszar: Programmatic

WorldBOX sprzedaje blisko 60% więcej dzięki technologii DoubleClick

Więcej

Branża: Odzież
Obszar: Paid Search, DoubleClick Search, Digital Analytics, GTM

Jak Kazar zwiększył sprzedaż o 1600% w kanale mobilnym?

Więcej

Branża: Moda
Obszar: Paid Search, SEO, Digital Analytics

Smyk buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display

Więcej

Branża: Artykuły dziecięce
Obszar: Sieć reklamowa Google

Jak Sportowysklep.pl wyprzedził konkurencję?

Więcej

Branża: Odzież
Obszar: Paid Search

SEO z pomysłem dla leroymerlin.pl

Więcej

Branża: DIY
Obszar: SEO, content marketing

Jak podbić Internet dzięki DoubleClick?

Więcej

Branża: Turystyka
Obszar: Programmatic: DoubleClick

Jak zwiększyliśmy widoczność Kazar.com w Google?

Więcej

Branża: Moda
Obszar: SEO, SEM, digital analytics

Jak zachęcić do rezerwacji online w salonie fryzjerskim?

Więcej

Branża: Zdrowie i uroda
Obszar: SEO, SEM, digital analytics, Facebook

Zwiększyliśmy ruch o 324% w serwisie motoryzacyjnym

Więcej

Branża: Motoryzacja
Obszar: SEO

Jak zwiększyć o 400% ruch w serwisie ogłoszeniowym?

Więcej

Branża: Ogłoszenia
Obszar: SEO

success story doz.pl

DOZ.PL – Kupowanie przez wyszukiwanie

Więcej

Branża: Zdrowie i uroda
Obszar: SEO, SEM, digital analytics

Jak poprawić skuteczność formularza o 78%?

Więcej

Branża: Budownictwo
Obszar: SEM, digital analytics

Google Analytics w służbie międzynarodowej organizacji

Więcej

Branża: NGO
Obszar: digital analytics

Jak kampania online wspiera sprzedaż offline?

Więcej

Branża: Budownictwo
Obszar: SEM

Bluepapers

Marketing internetowy rozwija się bardzo szybko. Bądź na bieżąco!

TV vs Digital

Telewizja przestaje być pierwszym wyborem. Bluepaper Bluerank dla mBank

Zobacz
Customer Journey

Dlaczego warto mapować? Bluepaper #6

Zobacz
Wirtualna rzeczywistość

Co o VR sądzą eksperci z branży? Bluepaper #5

Zobacz
Moda rozkręca się w Internecie

Odzież to nr 1 w e-commerce. Bluepaper #4

Zobacz
Odkryj w danych to, co ważne

Po co nam dane i jak je wykorzystać?

Zobacz
Poznaj Google Optimize 360

Narzędzia do testów A/B czy do personalizacji?

Zobacz
Programmatic

Nisza z 3-cyfrową dynamiką rozwoju w Polsce. Bluepaper #3

Zobacz
Poznaj Data Studio 360

Dowiedz się, jak zwiększyć rozumienie danych poprzez wizualizację.

Zobacz
Google Analytics 360 Suite

Poznaj nowy pakiet narzędzi od Google.

Zobacz
Personalizacja w e-marketingu

Jak dużo wiesz o swoim kliencie? Bluepaper#2

Zobacz
Mobile w biznesie

Jak mobile zmienia biznes? Najważniejsze trendy i inspiracje. Bluepaper #1

Zobacz
Jak robimy zakupy?

Raport ,,Efekt ROPO w segmentach polskiego e-commerce 2015"

Zobacz
Mobilegeddon w Polsce

Jak prowadzić biznes w erze mobile? Wyniki raportu Bluerank.

Zobacz
Web analytics survey-study Poland 2014

Raport Webtrekk i Bluerank.

Zobacz
Wybory samorządowe 2014

Ocena aktywności e-marketingowej kandydujących partii.

Zobacz
Marketing w wyszukiwarkach 2014

Raport Interaktywnie.com i Bluerank.

Zobacz
Analityka internetowa w Polsce A.D 2014

Trendy i prognozy na najbliższe miesiące.

Zobacz
Jak wrócić na pierwszą stronę w Google?

Bluepaper na temat polskich porównywarek cen.

Zobacz

Infografiki

Zobacz najciekawsze infografiki o nas i o branży internetowej

Customer Journey

Dlaczego warto mapować?

Zobacz
Wirtualna rzeczywistość

Jak to wykorzystać w działaniach marketingowych? Infografika

Zobacz
Programmatic, czyli...?

Nisza z 3-cyfrową dynamiką rozwoju w Polsce. Infografika

Zobacz
Personalizacja w e-marketingu

Jak dużo wiesz o swoim kliencie? Infografika

Zobacz
Mobile w biznesie

Jak mobile zmienia biznes? Najważniejsze trendy i inspiracje na infografice.

Zobacz
Bluechallenge 2015

W tym roku zebraliśmy 2986 zł dla dzieci z Fundacji Gajusz.

Zobacz
Rok 2015 w Bluerank

To był bardzo intensywny rok! Podsumowanie na infografice#2

Zobacz
Bluechallenge 2014

Idea Bluechallenge narodziła się w 2014 roku. Spaliliśmy blisko milion kcal.

Zobacz
Rynek agencji SEO/SEM w Polsce 2015

Wnioski ze wspólnego badania Bluerank i IRCenter.

Zobacz
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
My, czyli Bluerank sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, numer KRS 0000306691. KLIKNIJ i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF