Nasze rekomendacje w digitalu zapewniają klientom przewagę na rynku. Wskazują, co zmienić, usprawnić, by sprostać wyzwaniom nowej rzeczywistości. Aby robić to dobrze, wchodzimy w buty konsumenta i bierzemy po uwagę nie tylko liczby, ale też emocje towarzyszące zakupom produktów i usług. Wszystko po to, by – zwiększając sprzedaż – realizować różne cele biznesowe klienta.
Tworzymy strategie dla największych marek na rynku, ale też współpracujemy z firmami sektora MŚP i organizacjami pozarządowymi.
Nasze działania obejmują 3 filary:
Chętnie dzielimy się wiedzą. Pracujemy z firmami z Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej, prowadziłyśmy bezpłatne szkolenia dla firm z Warszawskiej Izby Gospodarczej, współpracowałyśmy z Izbą Gospodarki Elektronicznej oraz IAB Polska.
Specjalne webinary dedykowałyśmy młodym przedsiębiorcom oraz startupom. Tylko w ostatnim roku – tworząc strategie, prowadząc szkolenia i warsztaty – zmieniłyśmy oblicze ok. 3 tys. tysięcy biznesów online.
Entuzjastka kreatywnego myślenia. W digitalu od 2011 r. Zajmuje się opracowywaniem strategii online, analiz i audytów strategicznych oraz prowadzeniem treningów i warsztatów. Z wykształcenia ekonomistka i PRowiec. W wolnej chwili poszukuje inspiracji do napisania kolejnego opowiadania "do szuflady".
Ciekawa świata i ludzi absolwentka coachingu w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowana trenerka biznesu, moderatorka Design Thinking. Była dziennikarka prasowa i radiowa, rzeczniczka Marszałka WŁ. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku i strategii komunikacji. Posiada DIMAQ Professional.
Zapraszamy do obejrzenia wybranych webinarów, dzięki którym dowiesz się:
Naszą wiedzę i doświadczenie w zakresie digitalu wykorzystujemy do wspierania rozwoju różnych biznesów w cyfrowym świecie. Pomagamy zarówno w stawianiu pierwszych kroków w online, jak i w udoskonalaniu obecnych strategii digitalowych.
Badania i audyty: To m.in. research, social listenig, badania ilościowe i jakościowe, w tym wywiady indywidualne. Taki wachlarz pomoże Ci dogłębnie poznać otoczenie, zmieniających się konsumentów i wykorzystać nowe szanse na rynku.
Analizy, strategie, konsulting: Budujemy przewagi konkurencyjne, dajemy rekomendacje konkretnych działań. Pomagamy podejmować decyzje!
Treningi, warsztaty, szkolenia: Razem wytyczamy kierunki dla marki, dyskutujemy, integrujemy zespoły. Dbamy o cele klienta jako firmy, ale też o indywidualnych uczestników: każdy z nich poznaje nowe techniki i narzędzia (np. z procesu Design Thinking), które może potem wykorzystywać przy kolejnych wyzwaniach biznesowych, pracując mądrzej.
W naszej pracy korzystamy m.in. z metody Design Thinking. Oferujemy autorskie podejście do warsztatów i videowarsztatów, stawiając na Creative Confidence, czyli na wdrożenie opracowanych pomysłów w życie.
Oferujemy także badania i analizy (wsparte narzędziami social listening oraz wywiadami indywidualnymi z konsumentami) – to szansa na poznanie rynku, którzy dziś zmienia się szybko, jak nigdy dotąd. To możliwość zrozumienia klientów i ich nowych nawyków.