Digital
Strategy

Działamy zgodnie
z ideą Customer Journey

Digital Strategy to zespół ekspertów dbający o szybszy rozwój biznesu online naszych klientów - znajdujemy rozwiązania, pomagamy podejmować decyzje.

Nasze rekomendacje w digitalu zapewniają klientom przewagę na rynku. Wskazują, co zmienić, usprawnić, by sprostać wyzwaniom nowej rzeczywistości. Aby robić to dobrze, wchodzimy w buty konsumenta i bierzemy po uwagę nie tylko liczby, ale też emocje towarzyszące zakupom produktów i usług. Wszystko po to, by – zwiększając sprzedaż – realizować różne cele biznesowe klienta.

Empik Porta Drzwi Uniqa DKMS Rainbow Żak Szkoły Policealne

Tworzymy strategie dla największych marek na rynku, ale też współpracujemy z firmami sektora MŚP i organizacjami pozarządowymi.

O nas

Nasze działania obejmują 3 filary:

  • Badania i audyty – to m.in. research, social listenig, badania ilościowe i jakościowe, w tym wywiady indywidualne. Taki wachlarz pomoże Ci dogłębnie poznać otoczenie, zmieniających się konsumentów i wykorzystać nowe szanse na rynku.
  • Analizy, strategie, konsulting – budujemy przewagi konkurencyjne, dajemy rekomendacje konkretnych działań. Pomagamy podejmować decyzje!
  • Treningi, warsztaty, szkolenia – razem wytyczamy kierunki dla marki, dyskutujemy, integrujemy zespoły. Dbamy o cele klienta jako firmy, ale też o indywidualnych uczestników: każdy z nich poznaje nowe techniki i narzędzia (np. z procesu Design Thinking), które może potem wykorzystywać przy kolejnych wyzwaniach biznesowych, pracując mądrzej.

Chętnie dzielimy się wiedzą. Pracujemy z firmami z Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej, prowadziłyśmy bezpłatne szkolenia dla firm z Warszawskiej Izby Gospodarczej, współpracowałyśmy z Izbą Gospodarki Elektronicznej oraz IAB Polska.

Specjalne webinary dedykowałyśmy młodym przedsiębiorcom oraz startupom. Tylko w ostatnim roku – tworząc strategie, prowadząc szkolenia i warsztaty – zmieniłyśmy oblicze ok. 3 tys. tysięcy biznesów online.

IAB Polska
Warszawska Izba Gospodarcza
eCommerce
Młodzi w Łodzi
Global Entrepreneurship Week
Fundacja Międzynarodowy Instytut Rozwoju

Magdalena EuejdaDigital Strategy Manager

Entuzjastka kreatywnego myślenia. W digitalu od 2011 r. Zajmuje się opracowywaniem strategii online, analiz i audytów strategicznych oraz prowadzeniem treningów i warsztatów. Z wykształcenia ekonomistka i PRowiec. W wolnej chwili poszukuje inspiracji do napisania kolejnego opowiadania "do szuflady".

Joanna BlewąskaDigital Strategy Specialist

Ciekawa świata i ludzi absolwentka coachingu w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowana trenerka biznesu, moderatorka Design Thinking. Była dziennikarka prasowa i radiowa, rzeczniczka Marszałka WŁ. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku i strategii komunikacji. Posiada DIMAQ Professional.

Webinary

Zapraszamy do obejrzenia wybranych webinarów, dzięki którym dowiesz się:

Webinar 1:
Strategia digital dla MŚP - 5 kluczowych technik i narzędzi na strategiczny rozwój Twojego biznesu.

Webinar 2:
7 zasad nowej komunikacji online, 3 narzędzia do poznania nowych nawyków klientów. Budowanie strategii w czasie i po pandemii.

Oferta

Naszą wiedzę i doświadczenie w zakresie digitalu wykorzystujemy do wspierania rozwoju różnych biznesów w cyfrowym świecie. Pomagamy zarówno w stawianiu pierwszych kroków w online, jak i w udoskonalaniu obecnych strategii digitalowych.

Badania i audyty: To m.in. research, social listenig, badania ilościowe i jakościowe, w tym wywiady indywidualne. Taki wachlarz pomoże Ci dogłębnie poznać otoczenie, zmieniających się konsumentów i wykorzystać nowe szanse na rynku.

Analizy, strategie, konsulting: Budujemy przewagi konkurencyjne, dajemy rekomendacje konkretnych działań. Pomagamy podejmować decyzje!

Treningi, warsztaty, szkolenia: Razem wytyczamy kierunki dla marki, dyskutujemy, integrujemy zespoły. Dbamy o cele klienta jako firmy, ale też o indywidualnych uczestników: każdy z nich poznaje nowe techniki i narzędzia (np. z procesu Design Thinking), które może potem wykorzystywać przy kolejnych wyzwaniach biznesowych, pracując mądrzej.

W naszej pracy korzystamy m.in. z metody Design Thinking. Oferujemy autorskie podejście do warsztatów i videowarsztatów, stawiając na Creative Confidence, czyli na wdrożenie opracowanych pomysłów w życie.

Oferujemy także badania i analizy (wsparte narzędziami social listening oraz wywiadami indywidualnymi z konsumentami) – to szansa na poznanie rynku, którzy dziś zmienia się szybko, jak nigdy dotąd. To możliwość zrozumienia klientów i ich nowych nawyków.

Referencje

  • „Zespół Bluerank to gwarancja profesjonalnej współpracy – połączenie wiedzy ekspertów z różnych obszarów, spięte w całość przez strategów z działu Digital Strategy.

    Zespół Digital Strategy dogłębnie i trafnie identyfukuje potrzeby Klienta, by finalnie wypracować dobrze dopasowane, a jednocześnie niebanalne i nowatorskie rozwiązania. Treningi strategiczne i warsztaty są bardzo inspirujące, uruchamiają myślenie o nowych szansach i możliwościach. To praca na nowoczesnych narzędziach, z zastosowaniem inspirujących technik kreatywnych, prowadząca do realizacji celu biznesowego Klienta.”
    Photo: Piotr Chodak

    Piotr Chodak,
    Kierownik ds. PR i Digital Marketingu

  • „Super! Zarówno ja, jak i zespół uważamy, że było to bardzo wartościowe spotkanie. Mamy poczucie, że w tego typu warsztatach powinniśmy brać udział częściej.

    Największa korzyść płynąca ze spotkania to wewnętrzna wymiana myśli, na którą zazwyczaj brak czasu podczas codziennej „bieżączki” oraz poznanie opinii zewnętrznych ekspertów, czyli Bluerank, którzy oceniali nasz sposób komunikacji”.
    Photo: Łukasz Walczuk

    Łukasz Walczuk,
    SEO & Content Marketing Manager

  • „Ekspertki mają duże doświadczenie w digitalu i chętnie się nim dzielą. Duża dawka wiedzy, inspiracji i insightów. Wszystko wzbogacone praktycznymi wskazówkami, do zastosowania w działaniach biznesowych”.

    Patrycja Staniszewska
    Prezes Zarządu (w 2020 r.)
    Izba Gospodarki Elektronicznej

  • „Podczas warsztatów wypracowaliśmy kilkanaście pomysłów dla branży turystycznej. Uczestnicy żywo dyskutowali o rozwiązaniach i ulepszali je, wzajemnie się inspirowali. Prowadzący proces moderator bardzo wspierał tę pracę, co budowało duże zaangażowanie zespołu. To był bardzo efektywny czas”.

    Tomasz Koralewski
    Prezes Zarządu
    Łódzka Organizacja Turystyczna

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Proszę podać swoje imię i nazwisko
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść zapytania