Wróć do publikacji

Drzwi do Real Time Marketingu – Bluerank & Porta

Real Time Marketing na stałe zagościł w digitalowych słownikach. Jakie są składniki efektywnej reakcji na trend? Uchylamy dla Was drzwi do sukcesu publikacji na profilu Porta Drzwi. Przeczytajcie jak wykorzystaliśmy popularność hasła do budowania wizarunku i rozpoznawalności marki.

WYZWANIE

Publikacje z hasłem „In Poland we don’t say” pojawiły się na Twitterze oraz TikToku na początku maja 2020, jednak sam mem miał swój początek w roku 2013, skąd pochodzą pierwsze, anonimowe wzmianki dotyczące tego motywu. W ramach akcji internauci publikowali treści dotyczące polskiej kultury, zwyczajów i powiedzeń, wykorzystując formułę dwujęzycznej gry słownej – „In Poland we don’t say (…), we say (…) and we think it’s beautiful”. Obserwując trendowanie tematu, postanowiliśmy przygotować Real Time Marketingową publikację dla naszego klienta Porta Drzwi.

STRATEGIA

Celem naszej publikacji była odpowiedź na trend Real Time Marketingowy i wykorzystanie potencjału wirusowego, które przełożyły się na zwiększenie zaangażowania na profilu oraz budowanie pozytywnej świadomości marki wśród grupy docelowej. Ważna jest nie tylko szybka reakcja na trend, ale przede wszystkim dopasowanie komunikatu do obszaru działań marki. Kolejne elementy to chwytliwe copy z humorem i grą słów oraz atrakcyjna grafika. Jeśli dodamy do tego celny insight, dający możliwość utożsamienia się – “to o mnie”, “to o kimś, kogo znam”, mamy niemal pewny przepis na sukces. Aby jednak nasz pomysł ujrzał światło dzienne, nie może zabraknąć sprawnego kontaktu z klientem i szybkiej akceptacji konceptu, tak właśnie było w naszym przypadku.

REALIZACJA

Suma wszystkich typów zasięgu przekroczyła 131 tysięcy, w tym zasięg organiczny to 40 502. Na post zareagowało 7761 osób, 238 skomentowało publikację, a 175 udostępniło wpis. Łączna liczba kliknięć wyniosła 5814.

 

EFEKTY

Poza powyższymi statystykami, niewątpliwie efektem publikacji było zbudowanie pozytywnych skojarzeń z marką jako nowoczesną, znającą się na trendach oraz mającą poczucie humoru i dystans do siebie. Duże zasięgi to także furtka do zwiększenia świadomości marki wśród grupy docelowej oraz dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą. Kolejne efekty to wzrost wskaźników zaangażowania, zasięgów i ruchu na fanpage’u, a także wzmianki w mediach takich jak NowyMarketing, SocialPress, Naszemiasto i na portalach społecznościowych takich jak LinkedIn.

 

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: al. Piłsudskiego 87, 92-332 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF