Wróć do publikacji

Kazar zwiększył sprzedaż o 1600%

 

Kazar współpracuje z Bluerank od blisko 3 lat. Realizowane przez agencję działania skupiają się na promocji marki zarówno w organicznych, jak płatnych wynikach wyszukiwania. W tym materiale publikujemy wyniki dotyczące działań reklamowych w sektorze mobile realizowanych dla marki Kazar w okresie 01.01 – 15.09.2015 w porównaniu z 01.01 – 15.09.2016. Zobacz success story kampanii, która została nominowana przez Google w międzynarodowym konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Mobile Performance Award 2016.

 

POBIERZ PDF

 




Zobacz także:


Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF