Analityka internetowa

Chcesz więcej sprzedawać, angażować użytkowników i wiedzieć, co robią na stronie internetowej? Podpowiemy Ci, jak skutecznie ich zaktywizować i w efekcie zwiększyć zysk z działań online.

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Google Marketing Platform

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Strategia online

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Analityka internetowa

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Social media

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Video Ads

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Social Ads

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Programmatic

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Mobile

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Hitspot Media

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

SEM

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Content

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

SEO

Wdrożenia Google Analytics

Pracujemy nad zrozumieniem i wykorzystaniem danych na potrzeby podejmowania dobrych decyzji biznesowych. Wspieramy Cię we właściwym definiowaniu wskaźników sukcesu dla Twoich działań w Internecie.

  Audyt Google Analytics

Wykonujemy audyt kont Google Analytics oraz Google Tag Manager. Weryfikujemy jakość, w tym poprawność i kompletność, gromadzonych danych. Realizujemy wywiad informacyjny, aby zrozumieć, jakich danych potrzebuje Twoja organizacja i czy Google Analytics jest lub może być ich źródłem.
Realizujemy pełne wdrożenia Google Analytics. Od opracowania architektury danych po techniczną implementację.

Zapoznaj się ze studium przypadku migracji z innej komercyjnej platformy analitycznej do Google Analytics 360: case Eniro

  Raportowanie

Dostarczamy użyteczne zestawy danych w przyjaznej, wizualnej formie paneli raportowych Google Data Studio. Dzięki temu będziesz mógł obserwować kluczowe dane, zrozumiesz zależności oraz dostrzeżesz istotne zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Optymalizacja budżetów mediowych

Ścieżka klienta do konwersji może być długa i obejmować wiele wizyt na stronie, pochodzących z różnych źródeł. Mierzenie i analiza tych ścieżek jest niezbędnym elementem oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

  Modelowanie atrybucji konwersji

Standardowe raportowanie konwersji, czyli dla ostatniej interakcji (last-click), przyczynia się do błędnej oceny rentowności źródeł ruchu, a to może doprowadzić do nieefektywnego zarządzania budżetami kampanii i utraty potencjalnych zysków.

Atrybucja konwersji w oparciu o algorytmiczny model umożliwia przypisanie realnej liczby konwersji do danego kanału sprowadzającego ruch na stronę. To, z kolei, pozwala trafnie ocenić rentowność kampanii i wspomaga zarządzanie budżetami mediowymi.

  Optymalizacja budżetów

Model optymalizacji mediów, w oparciu o dane historyczne i najnowszą wiedzę naukową z pogranicza statystyki i marketingu, dostarcza rekomendacji dla podziału budżetu na kampanie. Tym samym, ułatwia uzyskać optymalną relację pomiędzy oczekiwanym przychodem, a planowanym kosztem.

BlueAttribution

To stworzone przez Bluerank narzędzie, które analizuje ścieżki użytkowników oraz koszty poszczególnych kampanii. Raporty dostępne w aplikacji dają obraz faktycznej skuteczności źródeł ruchu oraz rekomendowany podział budżetów.
Dzięki BlueAttribution zwiększenie rentowności działań reklamowych staje się łatwiejsze.

Zapoznaj się ze studium przypadku wdrożenia modelu atrybucji konwersji do zarządzania budżetami kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Marketing Platform - Analityka

Google Marketing Platform to zestaw zintegrowanych narzędzi analityczno-marketingowych. Jeśli rozwijasz Twój biznes głównie w oparciu o dane, to ta platforma dostarczy niezbędnych narzędzi. Wiemy, jak cenne jest szybkie pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystanie danych, dlatego oferujemy Ci narzędzia i obsługę klasy enterprise.

  Licencje Google Marketing Platform

Bluerank jest certyfikowanym specjalistą w zakresie sprzedaży i obsługi narzędzi:

  • Analytics 360
  • Google Tag Manager 360
  • Optimize 360

  BigQuery

Kupując licencję, otrzymujesz profesjonalne wsparcie techniczne i biznesowe.
Zespół certyfikowanych specjalistów pomoże w:

  • przeprowadzeniu audytu narzędzi analitycznych
  • zbudowaniu architektury danych
  • skutecznym wdrożeniu narzędzi śledzących
  • łatwym raportowaniu KPI
  • wykorzystaniu danych do poprawy skuteczności działań reklamowych

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Google Analytics 360 Suite

Zobacz inne nasze usługi

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF