Chatboty

Budujemy chatboty na Messengerze, które efektywnie automatyzują interakcję z odbiorcą za pomocą popularnego interfejsu chatu.

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Chatboty

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Narzędzia marketingowe

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Google Marketing Platform

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Strategia online

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Analityka internetowa

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Social media

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Video Ads

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Social Ads

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Programmatic

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Mobile

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Hitspot Media

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

SEM

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Content

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

SEO

Obsługa klienta

Messenger to najpopularniejszy komunikator w Polsce (ponad 12 milionów użytkowników). Zapewnienie klientom całodobowej obsługi przy natychmiastowej responsywności to naturalna odpowiedź na potrzebę rynku. To także optymalizacja czasochłonności moderatora fanpage’a.

  FAQ w chatbocie

Budujemy konwersacje w oparciu o najczęściej zadawane pytania. Dostępność 24/7 oraz natychmiastowa responsywność chatbota pozwala klientom na niezwłoczne uzyskanie potrzebnych informacji lub rozwiązanie popularnych problemów.

  Obsługa posprzedażowa

Tworzymy formularze przyjmowania zgłoszeń (np. reklamacji bądź awarii) w przystępnej formie konwersacji na Messengerze. Przekazujemy je w czasie rzeczywistym do Biura Obsługi Klienta, nawet w środku nocy.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Wsparcie e-commerce

Aż 36% polskich internautów dokonuje zakupów online przy użyciu urządzeń mobilnych. Wykorzystujemy ten potencjał, budując rozwiązania pomagające w wyszukaniu i wyborze produktów, a finalnie angażujące do zakupu.

Integracja z feedem produktowym

Integrujemy chatboty nie tylko z najpopularniejszymi platformami sprzedaży, ale także z rozwiązaniami indywidualnymi. Na podstawie intencji zakupowych klientów wyświetlamy w Messengerze najbardziej dopasowane do nich produkty z możliwością przejścia do www.

  Lead generation

W przystępnej formie Q&A, efektywnie generujemy leady, które w czasie rzeczywistym są przekazywane do osób odpowiedzialnych za dalsze etapy customer journey, także bezpośrednio do CRM. To doskonałe rozwiązanie także dla B2B.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Budowanie relacji

89% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych na smartfonach. Odpowiadamy na ten trend aktywizując ich w Messengerze. Odbiorcy wysyłanych przez nas pushy otwierają nawet 80% z nich, jednocześnie wchodząc w interakcję z 30% treści w nich zawartych. To wielokrotnie więcej niż ze znanych nam dotąd źródeł.

Newsletter w chatbocie

Aktywizujemy do działania informując o promocjach, aktualnościach, a także dystrybucji contentu, czy indywidualnych kodów rabatowych. Wiadomości wysyłamy w oparciu o intencje i profile odbiorców dlatego osiągamy nawet 10x wyższe wskaźniki efektywnościowe niż w przypadku tradycyjnego newslettera.

Quizy i akcje promocyjne

Angażujemy fanów marki w interaktywne formy konkursów lub promocji. Mechanizm chatbota nie tylko automatyzuje poszczególne etapy akcji (łącznie ze zbieraniem zgłoszeń w czasie rzeczywistym i kontaktem z uczestnikami), ale pozwala na zbudowanie długofalowej relacji z uczestnikami.

Sprawdź, jak to działa. Wypełnij brief przez Bluebota lub skontaktuj się z nami.

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF