Google Marketing Platform


Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Google Marketing Platform

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Strategia online

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Analityka internetowa

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Social media

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Video Ads

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Social Ads

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Programmatic

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Mobile

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Hitspot Media

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
SEM

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Content

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
SEO

Platforma umożliwiająca realizację działań marketingowych w różnych kanałach i o zróżnicowanym charakterze w ramach wsparcia i pomiaru ścieżki klienta.
Daje dostęp do zestawu zintegrowanych narzędzi reklamowych i analitycznych.

 

Kluczowe narzędzie analityczne służące do badania zachowania użytkowników oraz pomiaru skuteczności stron i aplikacji mobilnych

Kluczowe cechy/funkcje

  • Raporty Zaawansowana analiza
  • Niepróbkowane raporty
  • Eksport surowych danych do Google BigQuery
  • Atrybucja w oparciu o dane
  • 200 niestandardowych wymiarów i metryk
  • Integracja z Google Ads oraz Display & Video 360
  • Integracja z Salesforce

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Analytics 360
  • Audyt wdrożenia i konfiguracji konta
  • Realizacja kompleksowych wdrożeń na stronach www i w aplikacjach mobilnych
  • Szkolenia

 

Narzędzie umożliwia poprawę skuteczności strony poprzez realizację eksperymentów z różnymi jej wersjami. Może też służyć do personalizacji strony docelowej kampanii.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z Google Analytics umolziwia pełniejsza analizę wyników eksperymentu
  • Integracja z Search Ads 360 umożliwia spersonalizowanie strony docelowej dla kampanii, grupy lub słowa kluczowego

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Optimize 360
  • Wdrożenie i integracja z narzędziami Google
  • Konfiguracja eksperymentów

 

Narzędzie umożliwiające wdrażanie tagów analitycznych i marketingowych. Zapewnia łatwe i szybkie zarządzanie tagami bez konieczności edycji kodu źródłowego strony.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Wbudowane szablony tagów Google oraz innych dostawców minimalizują liczbę błędów wdrożeń
  • Integracja z Campaign Managerem ułatwia wdrażanie tagów Floodlight
  • Obszary robocze, katalogi, wersje, zarządzanie uprawnieniami itp ułatwiają administrowanie tagami zachowaniem porządku i bezpieczeństwa działania strony.

Nasze usługi

  • Sprzedaż licencji Google Tag Manager 360
  • Administracja kontenerem GTM
  • Wdrożenia tagów analitycznych i marketingowych
  • Szkolenia

 

Platforma Demand Side Platform do emisji i zarządzania kampaniami w modelu RTB lub z wykorzystaniem innych form zakupu takich jak Preferred Deal, Private Auction, Private Guaranteed.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Pełna integracja z Campaign Managerem, Studio i Analytics 360
  • Dzięki mnogości opcji kierowania pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców reklamy
  • Wbudowany Marketplace znacznie poszerza możliwości emisji
  • Machine learning automatyzuje zarządzanie stawkami i optymalizację kampanii
  • Bogate możliwości raportowe

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Platforma do efektywnego zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala na w pełni zautomatyzowaną optymalizację stawek CPC.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google
  • Zaawansowane strategie bidowania w oparciu o wiele parametrów
  • Modele atrybucji konwersji
  • Raportowanie

Nasze usługi

  • Wdrożenie, konfiguracja konta i usługi audytowe
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Raportowanie i rekomendacje
  • Szkolenia

 

Wygodne narzędzie do raportowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Pozwala sprawnie budować czytelne i estetyczne panele raportowe oraz łatwo dzielić się w organizacji.

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z narzędziami Google (m.in. Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - ułatwia import danych
  • Przyjazny edytor wizualny raportów
  • Łatwe udostępnianie innym użytkownikom

Nasze usługi

  • Konfiguracja raportów dopasowanych do potrzeb informacyjnych użytkowników

 

Narzędzie badania opinii rynku i użytkowników strony

Kluczowe cechy/funkcje

  • Integracja z innymi narzędziami Google
  • Kierowanie ankiet do grup odbiorców z Google Analytics, Search Ads 360, YouTube

Nasze usługi

  • Konfiguracja narzędzia
  • Realizacja badań ankietowych
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF