Narzędzia marketingowe

Wykorzystaj nowoczesne technologie i rozwiązania reklamowe do zautomatyzowania swojej pracy i stałej poprawy jej efektów.

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Narzędzia marketingowe

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Google Marketing Platform

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Strategia online

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Analityka internetowa

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Social media

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Video Ads

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Social Ads

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Programmatic

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Mobile

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Hitspot Media

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

SEM

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Content

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

SEO

 

Audiences.automated

Zadbaj o retencję klientów lub domknij proces zakupowy wykorzystując pełen potencjał list odbiorców w Google Ads i Facebook Ads.

Wdrażając narzędzie Audiences.automated połączymy dane ze źródeł online i offline, tworząc profile każdego klienta. W następnym kroku skorzystamy z tych profili w kampaniach marketingowych i stworzymy zaawansowane, zautomatyzowane listy odbiorców, w których podstawowym kryterium będą behawioralne zachowania konsumenckie.

Listy odbiorców na bazie kryteriów z CRM (dane online+offline)

Stworzymy listy remarketingowe idealnie dopasowane do potrzeb twoich kampanii, na bazie wybranych warunków z bazy CRM. W ten sposób wykorzystasz w swoich działaniach listy odbiorców dobrane wedle wymogów jak: data ostatniego zakupu, liczba punktów w programie lojalnościowym, liczba zakupów w danym okresie, wartość koszyka itp.

Automatycznie odświeżane listy Custom Audiences i Customer Match

Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia, przygotowane listy odbiorców zostaną automatycznie wyeksportowane do platform reklamowych Google oraz Facebook i będą regularnie odświeżać się w celu używania najaktualniejszych danych w kampaniach reklamowych.

Customer Match w kampaniach Display

Przeniesiemy twoje kampanie na wyższy poziom! Dodatkowy moduł Google Display Network, pozwala na wykorzystanie list odbiorców w kampaniach Display, poprzez połączenie danych pochodzących z bazy CRM wraz z Cookie ID użytkowników.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Feeds.automated

Wykorzystaj pełen potencjał reklam dynamicznych w Google Ads, Facebook Ads i platformach RTB. Skorzystaj z naszych feedów produktowych i wzbogacaj je dodatkowymi danymi, pochodzącymi z dowolnych źródeł informacji. 

Oznaczanie bestsellerów i lowsellerów

Połączymy twój feed bazowy z danymi Google Analytics lub systemu transakcyjnego i oznaczymy produkty, które w sprzedają się w twoim sklepie najlepiej (albo najsłabiej), co pozwoli na promowanie w kampaniach wybranych produktów.

 Nadawanie produktom indywidualnych etykiet

Oznaczymy odpowiednimi etykietami sprzedawane przez ciebie produkty w celu optymalizacji kampanii opartych na produktach. Etykietami mogą być między innymi obecnie realizowane promocje, dostępność rozmiarów w danym towarze, jak i wiele innych. Aby jeszcze skuteczniej oznaczyć produkty wykorzystamy potencjał sztucznej inteligencji.

Uzupełnienie informacji w feedzie

Dzięki danym pozyskanym z różnych źródeł oraz poprzez crawling strony internetowej , możemy uzupełnić feed informacjami potrzebnymi do działania na platformie reklamowej, takimi jak zdjęcia, opisy czy ID produktu. Dane zostaną wzbogacone, co przełoży się na lepsze rezultaty kampanii.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

 

Wdrożenia szyte na miarę

Skorzystaj z potencjału automatyzacji i nowoczesnych technologii webowych aby usprawnić prowadzenie kampanii i na bieżąco uzyskiwać informacje o kluczowych czynnikach wpływających na Twój biznes.

Dashboardy raportujące

Gromadź dane o wszystkich swoich działaniach reklamowych w jednym miejscu. Dzięki naszym dashboardom agregującym dane z różnych źródeł możesz łatwo porównać kluczowe wskaźniki – zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, jak i offline i online.

Automatyzacja procesu zarządzania kampaniami Google Ads

Zoptymalizuj swoją pracę i zmniejsz koszty działań reklamowych. Wykorzystujemy automatyzację, dostęp do API, a nawet sztuczną inteligencję do zarządzania kampaniami reklamowymi. Wszystko to bez konieczności ciągłego monitorowania i ręcznej obsługi procesu.

Integracja danych i zarządzanie leadami

Połączymy dane pochodzące z różnych źródeł, zarówno online i offline w celu stworzenia jak najpełniejszego obrazu twojego biznesu, analizy realizowanych dotychczas działań i wspomaganie dalszych decyzji w rozwoju firmy.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz case study

Zobacz inne nasze usługi

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF