SEO

Chcesz znaleźć się na czołowych pozycjach w wyszukiwarkach? Zadbamy o Twoją widoczność i reputację w Google.

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Google Marketing Platform

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Strategia online

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Analityka internetowa

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Social media

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Video Ads

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Social Ads

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Programmatic

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Mobile

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Hitspot Media

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

SEM

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Content

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

SEO

SEO Content Marketing

Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  Strategia content marketingowa

Planując strategię content marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

  Tworzenie i dystrybucja treści content marketingowych

Treści content marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Audyt SEO

Parafrazując znane powiedzenie: „jeżeli serwisu nie ma na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie nie istnieje”. Sprawdzamy, jak Twoją stronę WWW widzą roboty wyszukiwarek i dbamy, by użytkownicy szybko trafili do niej przez Google.   

  Część techniczna

W kwestiach technicznych czujemy się jak ryby w wodzie. Niestraszne nam eliminowanie duplikacji treści czy błędów 404, by Twój serwis mógł wzbić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Z naszą pomocą będzie znacznie lepiej widoczny w Google i, dzięki temu, wygeneruje więcej ruchu.

  Część treściowa

Właściwie zoptymalizowana treść w serwisie jest kluczem do jego sukcesu w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, w jaki sposób informacje zamieszczone na stronie WWW widzi Google i, czy spełniają one oczekiwania użytkowników. Doradzimy, jakie materiały umieszczać na stronie, a także, jak znaleźć frazy kluczowe, które ją zoptymalizują.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Consulting SEO

Zdajesz sobie sprawę, czym są działania SEO, ale nie do końca wiesz, jak się za nie zabrać? Zapytaj nas o analizę konkurencji Twojej marki pod kątem działań SEO. Prowadzimy również szkolenia– nauczymy Cię realizować działania, które zwiększą widoczność marki w Google.

  Link Management

W ramach tego typu działań zajmiemy się analizą i monitoringiem szkodliwego linkowania oraz działaniami SEO Outreach – zadbamy o to, by Twoja marka była widoczna w odpowiednich miejscach w Internecie.

  SERM (Search Engine Reputation Management)

W przypadku analizy z obszaru SERM, koncentrujemy się na widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google, konsultingiem i monitoringiem. Dbamy o wizerunek w wyszukiwarkach i błyskawicznie reagujemy na zmiany.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Zobacz inne nasze usługi

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF