Strategia online

Pomagamy markom zdobyć przewagę na rynku i sprostać potrzebom nowoczesnych konsumentów.

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Strategia online

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Analityka internetowa

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Social media

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Video Ads

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Social Ads

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Programmatic

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Mobile

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Wdrożenia narzędzi analitycznych

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Hitspot Media

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

SEM

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Content

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

SEO

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF