Strategia online

Pomagamy markom zdobyć przewagę na rynku i sprostać potrzebom nowoczesnych konsumentów.

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Google Marketing Platform

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Strategia online

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Analityka internetowa

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Social media

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Video Ads

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Social Ads

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Programmatic

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Mobile

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Hitspot Media

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

SEM

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Content

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

SEO

Rozwój marki w kanale digital

Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 Konsultacje strategiczne

Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.

 Design thinking

W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia obecności w Internecie

Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.

  Trening strategiczny

Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.

  Stworzenie strategii

W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Strategia Customer Journey Online

Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.

  Tworzenie person

Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.

  Mapowanie Customer Journey

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

 

Pobierz nasz najnowszy Bluepaper

Relacja z warsztatów Design Thinking

Zobacz inne nasze usługi

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF