
Rozwój marki w kanale digital
Posiadasz strategię online lub dopiero przymierzasz się do jej stworzenia? Wspieramy marki w projektach i decyzjach, które wpływają na funkcjonowanie biznesu. Potrzebujesz porad dotyczących marketingu online? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Konsultacje strategiczne
Wspieramy w zakresie podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych w oparciu o dane, insighty konsumenckie, artykuły eksperckie oraz case studies z całego świata. Dostarczamy informacji i analiz zgodnych z najnowszymi trendami, które w danym momencie są istotne z punktu widzenia strategii Twojej firmy.
Design thinking
W dobie chaosu komunikacyjnego coraz trudniej nawiązać dialog z klientem. Masz nowy produkt lub usługę i nie wiesz, jak ją dobrze sprzedać w Internecie? Nauczymy Cię projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metody design thinking.
Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.
Strategia obecności w Internecie
Szukamy przewag konkurencyjnych i określamy, w jakich dziedzinach Twoja firma nie ma sobie równych. Na tej podstawie tworzymy spójny i skuteczny plan obecności i komunikacji marki w Internecie. Wspólnie z Tobą ustalamy cele, tworzymy strategię i po roku rekomendujemy przeprowadzenie ewaluacji działań.
Trening strategiczny
Potrzebujesz zmiany komunikacji marki lub odświeżenia jej wizerunku? Podczas treningu intensywnie pracujemy nad tematami związanymi z Twoją firmą. Analizujemy znaczenie strategii dla marki, szukamy mocnych i słabych stron, określamy pozycjonowanie marki względem konkurencji w Internecie.
Stworzenie strategii
W oparciu o doświadczenia i informacje zebrane podczas warsztatów tworzymy dokument strategiczny, który zawiera cele i założenia strategiczne, analizy, strategię pozycjonowania marki względem konkurencji w Internecie oraz plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem działań.
Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.


Strategia Customer Journey Online
Kanał online ma coraz większe znaczenie dla e-commerce. Walka toczy się o zadowolenie klienta, dlatego ważne staje się analizowanie ścieżki zakupowej klientów. Pomaga w tym mapa Customer Journey, która daje widok „z lotu ptaka” na proces obsługi klienta. Staje się ona katalizatorem zmian w firmie i daje szanse na usprawnienie tegoż procesu i poprawę doświadczeń klientów.
Tworzenie person
Po pierwsze sprawdzamy, dlaczego należy dokonać zmian w obsłudze klienta. Obserwujemy, w jaki sposób klienci zachowują się na stronie oraz badamy ich poziom satysfakcji poprzez badania ilościowe i jakościowe. Następnie tworzymy persony kluczowych typów klientów i badamy ich punkty styku z marką.
Mapowanie Customer Journey
Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do zbudowania strategii poprawy obsługi klienta. Pomagamy markom zrozumieć, jak funkcjonuje rynek, na którym działają, jakie motywacje i potrzeby kierują konsumentami, skąd dowiadują się oni o marce i w jaki sposób kupują. Wreszcie rekomendujemy, co zrobić, żeby polepszyć doświadczenia klienta i w efekcie zwiększyć sprzedaż.
Dowiedz się, co dokładnie możemy Ci zaproponować. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.