Wróć do bloga

Wiedza to potęga, czyli jak możesz wykorzystać informacje o swoich klientach, przy pomocy Audiences.automated

Maciej Janik

Nieco ponad 400 lat temu, znany angielski filozof – Francis Bacon, spopularyzował wśród ludzi pewną łacińską sentencję: „scientia potentia est”, czyli „wiedza to potęga”. To znane i jakże trafne stwierdzenie, ma swoje odzwierciedlenie w wielu dziedzinach życia, między innymi w prawie, w kulturze, jak również w działaniach biznesowych. Wykorzystując informacje na temat swoich obecnych klientów oraz ich potrzeb, możesz kierować do nich konkretny i odpowiednio dopasowany komunikat marketingowy.

Ale skąd można taką wiedzę pozyskać? Wiele interesujących informacji możesz znaleźć w swoim systemie CRM – czyli bazie klientów i transakcji! Oprócz tak podstawowych danych jak miejsce zamieszkania, wiek czy płeć, możemy również poznać informacje na temat kupowanych produktów, częstotliwości robionych zakupów, czy wydanej kwoty na artykuły w twoim sklepie
w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Uzyskanie takiej wiedzy brzmi świetnie, ale jak ją później wykorzystać w działaniach biznesowych? Na podstawie swoich danych z bazy CRM, możesz stworzyć niestandardowe listy odbiorców, zaimportować je do platform reklamowych (Google Ads, Facebook Ads) a następnie wykorzystywać w kampaniach dostosowanych do wybranych grup klientów!

Na temat tego, jak działają listy odbiorców w Facebook Ads wypowiedział się Jacek Tkaczuk, szef naszego działu R&D, w swoim artykule na blogu Bluerank.

Przygotowywanie list, może być jednak często dosyć czasochłonne – zwłaszcza w przypadku ich częstej aktualizacji oraz wymagać pomocy specjalistów z działu IT. Dlatego też z tego powodu, w dziale R&D Bluerank stworzyliśmy na potrzeby naszych klientów narzędzie Audiences.automated, które po spięciu z systemem CRM klienta, pozwala na łatwe tworzenie grup odbiorców na podstawie danych i kryteriów w bazie oraz ich automatyczną aktualizację – nawet raz dziennie!

Więcej informacji na temat działania Audiences.automated, możliwości wykorzystania list odbiorców oraz retencji klientów i jej wpływu na wyniki sprzedażowe znajdziesz w przygotowanym przez nas wideo na ten temat.

Oprócz tego, zachęcam również do zapoznania się z krótkim Case Study z wykorzystania Audiences.automated u jednego z dotychczasowych klientów. Te informacje, znajdziesz na naszej podstronie dotyczącej narzędzi marketingowych i innych niestandardowych rozwiązań

Wróć do bloga

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF